Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

Vis kurv Gå til kassen

Garanti for pengene

  Hos Discountprint holder vi, hvad vi lover og giver dig garanti og tryghed!

•  Prisgaranti - Vi matcher prisen på flyers, foldere, plakater og hæfter (andre typer tryksager er individuelle og svære at sammenligne) 
•  Leveringsgaranti - Afsendt til tiden - eller gratis 
•  Kvalitetsgaranti - Vi garanterer for kvaliteten 
•  Filcheck - Vi checker din fil, mod et gebyr pålydende 75 kr. 

Læs mere om vores garantier nedenfor.
 

PRISGARANTI:

Sikrer, at du altid finder laveste pris hos Discountprint!

Pris:
Hvis du ser en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi prisen såfremt det er produceret i Danmark.

Gramvægte, papirtype og produktionsform skal kunne sammenlignes.
Eksempel: et tilbud på 90 gram papir kan ikke sammenlignes med 350 gram papir.

Forbehold:
Prisgarantien gælder alle flyers, foldere, plakater og hæfter i oplag under 2000 stk.

Andre typer produkter/tryksager er svært sammenlignende og vil ikke være indbefattet af prisgarantien.

Hvad gør jeg hvis jeg finder et bedre tilbud?
Send en kopi af det bedre tilbud til kundeservice@discountprint.dk
Husk at det kun er danske trykkerier, som producerer i Danmark der kan sammenlignes med.

LEVERINGSGARANTI:

Vi afsender til tiden - ellers refunderer vi dine penge!

Er din tryksag ikke afsendt til tiden som aftalt?
Så refunderer vi din betaling inklusiv fragtomkostninger, altså det fulde beløb af ordrer op til 2000 kr,.

Ordrer over 2000kr. krediteres med kr. 2000,-

Forbehold:
Leveringsgarantien gælder ikke, hvis ordren ikke er igang sat pågrund af manglende information fra din side.

Det kan være der er fejl i din fil, eller at vi mangler svar fra dig angående igangsætning af ordren. Dette gælder også ændringer i ordren fra dig, således, vi ikke kan overholde vores afsendelsdato i forhold til den oprindelige plan.

Vi påtager os ikke ansvar fra transportører, som Post Nord, Danske Fragtmænd og Ekspresbude ang. leveringstidspunkt.
Vi påtager os ansvaret for at vi har afsent din ordre til tiden.

I tilfælde af beskadiget kasser eller post fra Post Nord, skal modtagelse af ordren nægtes, for at have mulighed for at søge erstatning for ødelagt vare under transporten.
Det er Post Nords ansvar at erstatte eventuelle ødelagte produkter, og Discountprint.dk påtager sig ikke ansvaret for erstatning i tilfælde af ovenstående.
 

KVALITETSGARANTI:

Vi garanterer for kvaliteten!

Hvis du mod forventing ikke er tilfreds med kvaliteten:
Har du modtaget en tryksag du ikke er tilfreds med, kan du returnere den.

Mener vi, at det kan gøres bedre, trykker vi dit produkt om, uden beregning. 

Hvis tryksagen ikke kan procduceres bedre, refunderer vi din indbetaling

Vi påtager os ikke ansvar for design eller stavefejl. Vi påtager os ansvaret for kvaliteten.

Sådan gør du:
Send dit ordrenummer til kundeservice@discountprint.dk og beskriv, hvad du er utilfreds med. 
Herefter gennemgår vi sagen og vender hurtigt tilbage. 

Vær opmærksom på, at fragtudgiften ikke tilbagebetales, ligesom du skal forvente at returnere tryksagen, hvis du ønsker pengene tilbage.

Fil Check:

Du kan tilvælge Fil Check hvis du ønsker, at vi tjekker din fil for dig. Vi vender tilbage til dig hvis der er noget galt, set ud fra et teknisk synspunkt. Vi spørger ind til om du vil ændre din fil, hvis vi kan se, at der mangler beskæring, eller at filen er i lav opløsning.

Der er et lille gebyr pålydende kr. 75,- som vælges, når du afslutter din ordre og vil fremgå af din ordrebekræftelse.

Vi blander os ikke i dit design. Det er dig der bestemmer, hvordan din tryksag skal se ud. Vi påpeger blot, hvis der kan opstå tekniske problemer, som gør det svært at honorere din ordre. Vi kigger heller ikke efter stavefejl.